Çay İç Bişi İç

Author: Heygidinin Efesi /

Hiç fark ettiniz mi dostlar,bir yere gidersiniz,mesela bir tanıdığınızın,ya da ne bileyim orta halli bir esnafın iş yerine, "Buyur otur" derler,sonra da senelerce çok kez duyduğum o teklifi ederler: "Çay iç,bişi iç". Yani ya çay içeceksiniz,ya da bişi içeceksiniz..Sanki cümlenin altında şu gizli: "Başka bir şey de söyleyebilirim ama,sen çay içsen daha iyi olur":) Arkadaş,eğer öyle olmasa ne derler,"Ne içersin" derler.Tamam çay benim için hayatımın vazgeçilmezlerinden ama neden herkese diretiyorsun o tercihi?Psikolojik baskıdır bu.Bunu çay firmaları bulmuş olabilir.e gittigidiyor da sevgilisi en yakın arkadaşıyla aldattı diye eşyalarını satıp sayıp söven kız numaraymış, reklammış,bu niye olmasın:)

*Reklam deyince aklıma geldi,Toyota firmasının bir reklamı var,yeni çıktı,televizyonlarda yok henüz..Türkler tarafından hazırlanmış,sonu hariç hiçbir efekt yok ve bence müthiş olmuş,çok eğlendim.Bakmanızı tavsiye ederim:
http://www.youtube.com/watch?v=N2zziZf0JEc

*Bugün finallerin ilk haftasını bitirdim.Aynı zamanda çoğu da bitti,kaldı iki...Sonra karadenizin havası soluyup ciğerlerimi;hırçın dalgalarını izleyip ruhumu dinlendirme niyetindeyim.Şimdi sorarsanız hırçın dalgayla ruh mu dinlendirilir diye,öyle bir dinlendiriliyor ki,bunu tarif etmek imkânsız,bizzat yaşamak lazım..meraklı arkadaşları her daim beklerim:)

*Bir dönem daha göz açıp kapayıncaya kadar gitti...Okulda beş senedir yapmadığım hiçbir şey kalmamasına rağmen,hâlâ kendimi hiçbir şey yapmamış gibi hissediyorum:) Doymadıııımm doyamadıııııımm...

*Bugün kral tv okulda benimle röportaj yaptı.Birden elime mikrofonu tutuşturdular,müzik hayatının neresinde dediler,her yerinde dedim,müziksiz olmaz dedim,kimi dinlersin dediler o an fark ettim herkesi dinliyorum:)Neyse en başta rock ve metal ağırlıklı müzikleri dinlediğimi söyledim,kim var Türklerden dediler,aklıma ilk Hayko ve Ogün geldi, geri kalanlardan özür diliyorum:) Bi de anneme selam söylettiler,o çok orijinal oldu:)Haftaya cumartesi gösterilecekmişmiş. Yarın da habertürk röportaj yapacak,ama bu haberli, konsey içinmiş...

* Acilen eğlenmeye ihtiyacım var...Bir Şeytan Tüyü dinlemek hiç fena olmazdı... Hey gidi eski günler...

*Burası hakikaten günlük oldu:)
O zaman:
Haydi kal efem sağlıcakla...

0 kişi yoruma değer buldu:

Kaç Kişi Var?