YazıYorum

Author: Heygidinin Efesi /

*Bir hevesle tekrar barıştım blogumla...Tekrar yazıYorum... Ama sanırım uzun zaman bir günlük edasında olacak burası...Ben ve kendim... Olsun daha samimi olur değil mi...

*Yazmanın insanı nasıl rahatlattığını hatırladığımdan olsa gerek öyle bir yazasım var ki,yani sanki yarın 10.00'da o zor dersten finali olan ben değilim,sanki başkası... Olsun bugünkü tiyatro sınavında da yazdığım gibi,bazen kendiniz olmaktan çıkmak her şeyi unutturabilir...Hadi ben şu an yarın sınavı olan,diğer yandan canı da hayli sıkkın olan efe değilim;ben "Neşeli ol ki genç kalasın" efeyim:)

*Neyse,blogumda artık manzum eserlere yer vermeyeceğim,artık şiir yok...Bol bol yazı yazacağım...Gördüğümü,bildiğimi,hissettiğimi...Belki bir gün izleyicilerim,okuyucularım olur o zaman daha güzel şeyler yazarım..Şimdi kendi kendimin sıkıntısını alıyorum...
Evet:Çok sıkılıyorum........
Haydi ,sağlıcakla...

0 kişi yoruma değer buldu:

Kaç Kişi Var?