Kısa Bir Ara

Author: Heygidinin Efesi /

Ara vermek -her zaman hoşumuza gitmese de- bir ihtiyaçtır.Heygidinin Efesi

"Ara" kelimesini duyunca aklıma doğrudan reklamlar geliyor. Çoğu insan reklamları sevmez,ama biliyor musunuz, ben çok büyük bir zevkle izlerim:) Küçükken,çok küçükken,alimelin o zamanki tek ve şımarık bebeğiyken,reklamlar olmadan ve annemin saçlarıyla oynamadan yemek yemezmişim.Hep reklamlara denk gelemedikleri için,videoya kaydederek ilk aşamayı çözmüşlerse de annem saçlarından yana mustarip olmaya devam etmiş:)Sağolsun:)
Neyse, o zamandan beri reklamlara karşı bir ilgim var.Her ne kadar sevdiğim dizileri izlerken zırt pırt reklam çıkınca sinirlensem de gerçek bu..
Reklamlar aynı zamanda,tuvalete gitmek,sigara içmek,çay demlemek,ödev yapmak,muhabbet etmek için fırsatlar niteliğinde de diyebiliriz.Yararlı bir ara:)
Neyse efendim, insan rutine bağladığı zamanlarda rutine bile ara verir,vermelidir de.
Eğlenirken de eğlenmeye aynı şekilde. Okul keza öyle..Bir şeyi ne kadar severse sevsin, insan ordan sıyrılıp bir nefes almak ister.Sevmezse daha da fazla nefes almak ister,çünkü boğulur.
Neyse sadete gelelim mi:)
5 senedir ne yapsam sevemediğim,ama ne yazık ki alıştığım Ankara'ya kısacık minicik güzel,Cem Yılmaz'ın reklamları tadında bir ara veriyorum. İnanın 5 senedir de bu kadar ihtiyaç duymamıştım burdan kaçmaya..Hoş,önceden bir ay giderdim,şimdi bir haftalığına gidiyorum ama,ara aradır:)
Çok güzel planlarım var,en başta Samsun:)sonra evim,Fatsam,sonra Yasin ve Çağrı ile bilimum yerler... Ankara'ın hıncını çıkaracağım..Deniz kenarında günde 3-4 saat geçirmeyen Halil de ne olsun:)
Dönemleri devam eden,biten ama Ankaralı olan,biten,Ankaralı olmayan ama denizi olan bir yerli olmayanların adına da o vakti geçireceğim merak etmeyin:)
Hem biliyor musunuz,ben denizle konuşurum..Ben anlatırım o güler,o anlatır ben hüzünlenirim...Hiç yaptınız mı?Hayır mı?Bence denemelisiniz...
Aklıma Mevlana'dan iki dize geldi deniz deyince...Onlarla bitireyim:
Ben bir denizim demedim mi sana?
Sen bir balıksın demedim mi?
Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın,
Senin duru denizin ben'im demedim mi?

"Dememiş olabilirim,ama diyecektim:)" diyesi geliyor insanın:)
Hadi kalın sağlıcakla...

0 kişi yoruma değer buldu:

Kaç Kişi Var?