Heygidi Karadeniz!

Author: Heygidinin Efesi /

Şanssızlığa katlanabiliriz , çünkü dışarıdan gelir ve tümüyle rastlantısaldır.Oscar Wilde

Ama bu kadar da olmaz ki arkadaş.Merdiven altından mı geçtim ne ettim,nerde bir aksilik,nerde bir cinslik,nerde bir olumsuzluk varsa bir adama denk gelir mi ya:)
Karadeniz bana güzeeellcene bir karşılama hazırlamış..Ankara'dan başlıyorum: Dün aniden yola gece ççıkmaya karar verdim,bir çırpı hazırlandım..En güzel şey:ilk defa yol edildim Aşti'den,pek sevgili arkadaşım HTahsinGenel el sallama ve sallanma olgusunun anlamını gösterdi bana.Ben bu zamana kadar ya habersiz ya da ani giderdim,kimseyi de istemezdim,zira sevmem vedalaşmaları.Ama hoş oldu:)
Neyse efendim,telefonda ve bilet yazıhanesinde özellikler sordum ve ikisinden de aracın en erken 7 de samsuna varacağını,hatta ağır gittiklerini daha da gecikebileceğini söylemeleri üzerine geceye almıştım bileti. Saat 10 a kadar da kahvaltı yapacaktım,sahile gidip vakit geçirecektim,falan fıstık. Neyse başladık yolculuğa,çok da uykum var,mp3 çalarımın kulaklığı bozulmuş müzik dinleyemiyorum,uyumak için gözümün önünden koyunlar atlatıyorum derken,koyunları benden daha hızlı atlatan ön koltğumdaki akranım kelimenin tam manasıyla horrrruulll horrruuull horlamaya başladı..Ulan kimse mi rahatsız olmaz benden başka derken,bu sefer arkadaki adam da koyun atlatmasını tamamlamış,"ben de varım" diyerekten horlama merasimine dahil oldu. öndeki koltuğu sallıyorum bacağımla,ses kesiliyor,4-5 dakika sonra böyle başlıyor.Arkadakine iyice yaslıyorum koltuğu,ses kesiliyor,10-15 dk sonra tekrar başlıyor derken inanın,hakikaten inanın zerre uyku uyumadan mola yerine geldik.Sonrasında da hiiiçç dokunmadım,onlar rahat rahat horladılar,ben de holamalarını bir ritim gibi düşünüp bildiğim şarkıları onlara senkronize ettim içimden..
Havza'yı geçtiğimizi net hatırlıyorum(Samsun'un ilçesi) görüntü biraz silikleşti derken ışıklar yandı,muavin geldik meldik,servis var,yine bekleriz,derken saate bir baktım Aman Allahıııımm saat daha sabahın 5'i!!! Arkadaş bir soğuk bir soğuk,hakkaten damdan dama atlayan kedi havada donuyor..Neyse,servise bindim,7-8 dakika sonra meydanda indirdi beni.İn-cin top oynuyor,"Hava kurşun gibi ağır" dizleri geçiyor içimden,ama bağıramıyorum,kimse duymaz sesimi o denli,kedi köpek bile yok soğuktan...Havada yol boyunca ve Samsun'da bir katre bile yağış yoktu..Yemin ediyorum meydana inip açıkta kalmam bekleniyormuş gibi,servisten indikten 5 dakika sonra,bir tipi,ama naasıl,fırtına gibi,bir taraftan da yağmıyor,her taraftan yağıyor,gözümü açamıyorum..Zor zoruna bir apartmanın girişine attım kapağı,-tabi dışardayım yine- yeminlen,10 dakikada 6-7 cm kar kütlesi oluştu yolda..Ben daha hayatımda böylr bir şey görmedim arkadaş..
Neyse ben kendi eksenimde hareketler,sigara ve telkinlerle kar yağışını sonlandırdım ve yürümeye başladım.Bir çorbacı buldum,çorba içtim,sonra bir çay ocağı bulup,çayını da çok beğenip,yandaki fırından aldığım simitlerde,3 saat oturup 17 bardak çay içtim( Allahtan çay ucuzdu:) ) Gündüzü edip,Samsun'un amacına ulaşıp:) ,akşam o karlı yollardan Fatsa'ya geldim..Yolda 3 ayrı noktada,ölümsüz ve ağır yaralanmasız kaza gördüm..
Şimdi evimdeyim,ezel i izledim..haa tabi,ailemle vakit falan geçirdim:))Şimdiiii anneciğimin demlediği sıcacık ıhlamurla şişmeye başlayan boğazıma ve kırgın vücuduma deva aramaktayum:))
Güzel olacak güzeeelll..İyi kar çiğnedim,yarın da mini mini kuzenlerimle kar topu oynadım mı değmeyin keyfimee:))
Şansız olabilirim,ama mutluyum:))
Haydin kalın sağlıcakla...

10 kişi yoruma değer buldu:

Bozanbique dedi ki...

Vah vah geçmiş olsun hacım :D

Heygidinin Efesi dedi ki...

Sağol,Htciğim,o an hayatım bir film gibi gözlerimin önünden geçerken düşündüğüm sendin:)))))
E hep sen mi beni düşünecen:))

Bozanbique dedi ki...

:D :D bu arada kolun kopacaktı el sallarken :D

Heygidinin Efesi dedi ki...

E ilk defa salladık olacak o kadar:))Yalnız ben alıştım,karşılamaya da beklerim:))

Bozanbique dedi ki...

:) bak oan söz veremiyorum :P bu arada netteyken benim bloga bakıver bakam nası olmus

Heygidinin Efesi dedi ki...

Ben bilmem arkadaş,haber bile vermeden geleceğim,sen bir yerden öğrenip beni karşılayacaksın,ben de şaşıracağım:))
Sen demeden baktım,yorum bile yaptım:))

Bozanbique dedi ki...

göremedim ben ya hangisine yorum yazdın

Heygidinin Efesi dedi ki...

iki girdi yapmışsın ikiine de yaptım.Hacım,yorum denetleme açıksa onay vermen gerekiyodur.Onu da yeni kayıt sekmesinin altındaki yorum denetleme kısmından yapıyorsun diye bilmekteyim:)

Bozanbique dedi ki...

ya bende açıktı onlar ama ben yine de baktım, kontrol ettim umarım bi şeyi gözden kaçırıyorumdur.

Bozanbique dedi ki...

hacı sen yorum yapmaya devam et sonra sileriz bir iki hafr yaz gönder :D

Kaç Kişi Var?